tisdag 28 maj 2013

Är sjukt trött! eller Ett skrytinlägg såhär på kvällskvisten

Det är inte lätt att skriva klart en uppsats, ha språklektion på malaysiska, packa upp från Kuala Lumpur och packa ner för Hatyai och Koh Lipe. Inte om man dessutom har en liten snarttvåråring som inte alls tycker att något av detta är vare sig viktigt eller det minsta intressant. Känner mig därmed ungefär som vilken gammal urvriden disktrasa som helst. Men, men. Det är inte synd om mig, för imorrn bär det av,

HIT:



Och nu har bara jag bildgooglat lite i all hast. I övermorgon har jag alldeles egna bilder att skryta med. Så på sätt och vis förtjänar jag att ha en uttråkad och envis liten tjej idag. Kanske.

Jajja. Vi hörs om några dar hörrni.

Tjing!

4 kommentarer:

  1. Åh, jag skulle vilja åka dit med er! Då hade du fått ligga på stranden som en våt trasa och torka så hade jag busat med barnen......

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kara farmorn. Det hade vi alskat!

      Radera
  2. Åh vet du, du är värd den där stranden. Faktiskt. Det är jag också, men det är en annan historia, misstänker starkt med att jag får nöja mig att lämna på dagis och cykla till jobbet imorgon.

    Japp. Men nej, det är inte synd om mg.

    Hoppas ni får en jättefin resa! (om du hittar en FUL strand kan du kanske lägga ut i alla fall en liten bild på den också?)

    kram

    ps. ber om ursäkt för att jag är dålig på att kommentera, jag läser varje dag men ofta i mobilen och av någon anledning kan jag inte kommentera via den!

    SvaraRadera
  3. Åh..., jag är inte ett dugg avundssjuk. Inte alls....

    Hoppas ni får en fantastiskt fin och avkopplande resa!!

    SvaraRadera