lördag 22 juni 2013

Men Lena i kommentarsfältet var det ju ingen ordning på

Alltså, kolla in länken HÄR. Är inte detta fantastiskt så säg? Jag känner mig hedrad, verkligen, och tycker att det är synd att vi uppenbarligen bestämde oss för att använda oss av våra osynlighetsmantlar just den där dagen. Vanligtvis brukar vi ju både synas och höras och vara mycket lätta att lokalisera. Hade ju varit väldans trevligt att träffa svenskar som är ute på resande fot här i Maläijsha, och som dessutom uppvisar den goda smaken att läsa min blogg.

För övrigt gör ju detta att jag genast ser framför mig nästa steg i min blomstrande bloggkarriär, och det är nog bara en tidsfråga innan det blir verklighet: Fru Froby iförd tjusiga, exklusiva kläder och ett par dyra, stora solglasögon omringad av en drös livvakter som är redo att mota bort paparazzigänget som tältar utanför entrén. Och en stor, glansig, svart limousin med svarttonade fönster som plockar upp mig så fort jag behöver åka till Tescos och köpa bananer och diskmedel. 

Det blir trevligt det.

4 kommentarer:

  1. Nej, Lena i kommentarsfältet har ju inte fattat nåt :)

    SvaraRadera
  2. Nä, den där Lena har ju ingen som helst koll...

    SvaraRadera
  3. Fast Lena har lite rätt, det är ingen spännande kändis, det är en spännande familj!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så sant, så sant :) Fast Lena MÅSTE ju inte tycka om min blogg. Kan ju inte tvinga på nån god smak, liksom.

      Radera