måndag 12 augusti 2013

Bara bilder del 32 eller Framme, men inte hemma.

Well, well. Så satt man här igen då, vid ett skrivbord på andra sidan jordklotet...

Det är märkligt hur fint och jävligt det kan kännas på en och samma gång. För samtidigt som jag är så glad och tacksam och förväntansfull inför det här året och resorna som det medför, så är det hopplöst hur smärtsamt det känns att vara borta från dem man älskar. Men i grund och botten inser jag ju att jag helt enkelt måste suck it up och försöka glädjas åt att mitt liv är fyllt med så många kloka, fina, glada, kärleksfulla människor och att det är bra att få bo här och inse det i ett litet år till.

Så är det med den saken.

Nedan kommer några väl valda bilder från dygnet som varit. Först lite badbilder från ångbåtsbryggan kvarten innan vi drog. Sedan en bild på hur charmigt en mor och dotter kan däcka under en sagobok en söndagseftermiddag efter att ha rest ett dygn och endast sovit i några få timmar. Låt oss kalla bilden "Två döda paddor", det känns som det enda rätta, faktiskt. Och därefter några bilder från dagen som varit idag, som vi mest spenderat i soffan och i poolen.








Och nej, jag åt inte upp Ines. Man skulle kunna misstänka mig för detta, men så är det alltså inte.

Faktiskt.

2 kommentarer:

  1. Underbara bilder!!

    Och jag förstår precis hur du känner nu. Det är apjobbigt att vara borta från de man står närmast. Tycker nog dom också.

    LiseLotte

    SvaraRadera
  2. Snygging du på sista bilden där!!
    Här packas det och organiseras inför flytten till Sverige. Därav dåligt med kommentarer från mig med jag tittar in och njuter av era bilder! kram towe.

    SvaraRadera