tisdag 8 oktober 2013

Fast hon hade ju jäkligt kul förstås...

Alltså, jag bär verkligen runt på en ångest över att jag okejade det här med Barbiefotandet för ett par månader sedan (ni vet, den HÄR gången). Jag menar, jag inser ju att det är så jävla dumt. Inte alls PK. Inte alls bra. Inte alls nått att vara stolt över att man är en förälder som klär ut sitt barn till en kopia av ett plastmonster. Believe me, j a g  v e t. Så innan jag visar vad jag har okejat för hemskheter när det kommer till min 5åring så vill jag bara påminna er om att Ingrid inte har någon som helst respekt för ordet nej, vilket jag har hört ska vara en manlig egenskap, så helt enligt stereotyper jobbar vi ju bevisligen inte.

Hrrm.

Här kommer hon iallefall, världens bästa Ingrid:




Man KAN INTE neka sitt barn att fotas med en lila enhörning.

Det har jag alltid sagt.

2 kommentarer:

  1. Klart man inte kan säga nej, hon strålar ju, lilla underbara Ingrid,

    SvaraRadera
  2. Underbart! Vågar inte visa Dixie denna bild då får vi boka resa och fotosession på stört! kram towe.

    SvaraRadera