torsdag 3 oktober 2013

Glömde visst det där med kattpisset...

Jo, jag inser ju att jag glömde en rätt fet anledning till att jag borde vara tacksam. Nämligen den där om att vi inte längre trängs fem personer på två kvadratmeter, ni vet, det som vi gjorde när jag skrev det HÄR. Märkligt nog räcker det tydligen att leva på en gigantisk bostadsyta i ett ynkans år för att man ska glömma att det var jobbigt att bo trångt. Eller ja, åtminstone om man har guldfiskminne som jag, eller är obotlig optimist, som Jimmy. Så nu sitter vi plötsligt här och tänker att "det nog vore mysigt att bo trångt, det vore det väl?" och sedan tittar vi glittrande på varandra och säger "å tänk på hur liten yta det blir att städa!".

Fy faen alltså, Elin från år 2011 vill spöa mig. 

Hårt.

2 kommentarer:

  1. Men visst är det skönt med guldfiskminne ibland ;)

    SvaraRadera
  2. Jo, det kan vara rätt skönt att ha ibland. Praktiskt, liksom ;)

    SvaraRadera