lördag 14 december 2013

Bara bilder del 46 eller Tänk att mina barn fick världens bästa släkt, ever.




För närvarande är det gästfritt hemma hos oss. Två åkte till Filippinerna och fyra åkte till Langkawi. Det blev väldigt tomt, vilket Ines inte alls uppskattar. Nedräkningen har således börjat tills kusinerna återvänder på måndag, och under tiden håller vi tillgodo med bilder. För övrigt måste jag säga att jag har världens finaste och bästaste lillasyster. Och bror. Fett med tur det, kombinerat med lite skicklighet från mina föräldrars sida.


 Maiageeego i sin tur har dessvärre lämnat oss för gott. Tänk vad de ska njuta av sina långa morgnar och tretimmarsmiddagar nu efter att ha levt med oss i några dagar. Vi är bra till sådant i min familj, vi ger folk perspektiv, liksom.

Och det är ju bra att få ibland tänker jag.

Fast även om Maiageeego har åkt så har de iallfall lämnat efter sig en sådan där fin och varm känsla i mig. Den finns där varje gång vi har sagt adjö till våra gäster. Jag är så vansinnigt glad att vi, och framförallt mina barn, har så många fina, kloka, starka, härliga, varma vuxna omkring oss. Det är värt hur mycket som helst.




Sedan var det ju fredag igår, vilken Jimmy spenderade med att fira av en kollega som ska flytta hem till Sverige igen. Detta gjordes, på sedvanligt vis, med hjälp av cirka 618 tequilashots och har medfört att Jimmy är lite trött idag. Vi andra spenderade gårdagen med ett gäng fina, glada kompisar vid en av dessa kompisars pool. Det var det fetaste poolområdet jag någonsin sett! Det är bra med sådana kompisar, det måste jag säga. Dessutom talar just den här kompisen endast spanska, vilket gör att jag måste damma av min spansktalarförmåga. Fett bra det.

Det var min vecka det, och snart är det jul och då kommer världens finaste föräldrar. 


Ja hörrni. Det går bra nu, helt enkelt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar