torsdag 9 januari 2014

Bara bilder del 49 eller En dagstripp till Monkeybeach

Vet ni. Min mormor var en av mina mest dedikerade läsare. Hon avslutade samtliga skypesamtal med att säga "-Och så vet du, Elin, att vi läser din blogg v a r j e morgon, och vi tycker det är så roligt att höra att ni har det bra". Så jag inser ju nu att jag det sista året har skrivit ofta med tanke på just detta. Och nu känns det märkligt alltihop. Som att det inte riktigt är lika viktigt.

Fast så kan det väl få kännas just nu, tänker jag.

Så jag jobbar nog på med bilder här inne ett tag till. I väntan på att orden och berättelserna ska komma tillbaka.












 Apor, örnar, fiske, sol, bad och alldeles för mycket picknickmat.

Det kan ju aldrig slå fel, liksom.

2 kommentarer:

  1. Nice, så nice! Härliga bilder. Ni lever i paradiset, ni vet det va? :) kram towe.

    SvaraRadera
  2. Nä men å, vet du. Det är likadant för mig, till stor del skriver jag för min morfar, och min mormor. Och bävar så otroligt mycket för den dagen då de inte kommer göra det längre. Stor kram

    SvaraRadera