tisdag 4 februari 2014

Bara bilder del 52 eller Så stor skillnad är det ju inte på snus och deo egentligen, eller?






Solen steker som aldrig förr just nu, känns det som iallafall. Och efter en ganska kylig höst och vinter (ja alltså allt är ju relativt, men det skiljer iallafall några grader mellan nu och hur det var för någon månad sedan) så är värmen faktiskt välkommen även av en transpirerande människa som jag själv. Dock måste jag ju tillstå att jag känner mig lite mer bekväm med att svettas när jag använder deo, vilket i sin tur är svårt när man har en Hjälte till livspartner som i morse stegade hemifrån med min deodorant i fickan, och i stället lämnade kvar snuset på byrån. Hur detta kommer att utveckla sig när han blir gammal och gaggig om några årtionden är ganska spännande att tänka på, framförallt eftersom jag själv lider av ungefär samma nivå av förvirring. Ett tänkbart scenario är att vi regelbundet kommer att lukta illa, ha deo under läppen och vara brunkletiga i armhålorna. Spontant känns det som en bra plan att flytta djupt in i skogen i god tid så att vi kan härja runt utan att störa allmänheten...


Mensåatte, här badar vi iallafall, och är halvsenila.

Det funkar bra.

Typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar