fredag 23 maj 2014

Bara bilder del 66 eller Är det sista assemblyn, så är det sista assemblyn. Som man brukar säga

Idag var egentligen en väldigt späckad dag, med fredagsfrukost med tjejerna och handling och Emils assembly och sedan middagsdejt med ett gäng glada familjer på kvällen. Fast redan igår sa min kropp ifrån på mindre charmiga sätt, så idag fick jag helt enkelt acceptera att jag måste vara hemma och ta det lugnt och dricka vatten.

Så var det med den saken.

Fast sedan satt jag här i förmiddags framför datorn och hade skickat in min absolut sista uppgift till bägge kurserna, och så kände jag att Emils assembly faktiskt var tokviktig. På riktigt. Och lite yrsel och illamående ska man väl inte behöva vara inlåst för heller. Och sedan åkte jag till skolan ändå.

Och det var det värt. För det var ju lika bra som det alltid är.




Japp. Han har haft ett par fina år med det här gänget, min Emil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar