lördag 31 maj 2014

VI ÄR TILLBAKA!

Herregud. Efter att ha blivit 5 kg klenare och 687 toalettbesök mer erfaren så är jag mig själv igen.
Och jag kan återigen konstatera att magsjuka verkligen inte en är rolig företeelse.

Men det är ju sedan gammalt förstås.

Annars rullar det faktiskt på ganska fint här. Utan att kunna gå in på detaljer överhuvudtaget så verkar det som att Jimmy delvis kanske kommer att lyckas få igenom att vi ska få ta hem allt som vi vill ta hem, och delvis möjligtvis sett till att korruptionen i landet vi lever i fått sig en liten, liten smocka. Så kan det gå när man är en sådan som ger sig faen på saker och således lär sig landets hela skattesystem istället för att sova på nätterna. Då blir det tillslut en fullständig omöjlighet att ignorera denne någon och hans påstridiga mejl.

Men själv sover jag som ett barn, framförallt nu när jag inte behöver huka över en hink och böla samtidigt.

Det är mycket lättare att komma till ro då.


Faktiskt.


 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar