torsdag 16 juni 2016

Själv kallar jag det för att kyssas, men jag tillhör bevisligen den gamla skolan eller Hur man försätter familjen Froby i chock eller SAY WHAT?

På tal om vad Jimmy missar när han är borta:

Vid matbordet häromdagen berättade Ines mycket sakligt följande historia efter att jag och storbarnen diskuterat vem Ingrid är kär i, och om Emil och Ingrid har pussat någon hittills.

-En gång när vi var vid Allmänna badet, så smög jag och Erik och Emma och Tyra upp bakom ett hus. Sedan pussades Emma och Tyra, och då pussades jag och Erik. Både Emma och jag "fick tungan". Sedan torkade vi av munnen mot husväggen och gick och badade...

Vilket innebär att hon är mest erfaren på det området av samtliga barn i familjen.
Spontan känsla på det:

Hjälp!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar