torsdag 26 januari 2017

Nu ligger hon för övrigt i soffan och klagar på att hon "är så himla trött"

I morse vaknade jag före kl 6 av att Ines petade mig med, hur ska jag uttrycka det; känsla (?) rakt i kinden medan hon förmedlade att hon "faktiskt saknar morfar". Spontant anser jag inte att detta är en rimlig anledning till att väcka en medmänniska som man dessutom säger sig älska, men vad hjälper det?

Inte alls.

Så därefter låg jag vaken och tvingades att aktivt delta i diverse resonemang om vem Ines älskar mest (mig eller bebisen), om vad jag helst vill ha för present när jag fött bebisen (ett halsband eller en kram) och om huruvida döda fiskar är vanligt att drömma om (vilket jag inte kunde svara på).


Och sedan ringde klockan.

 Såatte: God morgon, da.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar